1. Czy mogę korzystać z systemu lokalizowania w przeglądarce internetowej?

Oczywiście, możesz korzystać z naszego systemu w dowolnym miejscu na świecie uruchamiając przeglądarkę internetową na komputerze lub urządzeniu mobilnym, następnie logując się na stronie https://sys.zlokalizujmnie.pl/auth/login/.

2. Czy mogę korzystać z systemu lokalizowania poprzez smartfona lub tablet?

Tak. Wystarczy, że uruchomisz przeglądarkę internetową na swoim smartfonie lub tablecie i wejdziesz na mobilną wersję naszej witryny, która znajduje się pod adresem https://m.zlokalizujmnie.pl/.

3. Posiadam nietypowy obiekt, który chcę lokalizować, co dalej?

Skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla Ciebie sposób - telefon, mail, formularz na stronie (wszystkie dane znajdziesz w zakładce "Kontakt"). Podaj nam możliwie najwięcej informacji na temat obiektu, który chcesz lokalizować - jakich parametrów chcesz mieć podgląd, czy obiekt narażony jest na działanie wilgoci itp. Na pewno znajdziemy rozwiązanie skrojone na miarę Twoich potrzeb. Nie boimy się wyzwań!

4. Jaki rodzaj urządzenia wybrać?

Wybierz z menu na stronie „Oferta”. Odpowiedz na kilka krótkich pytań dotyczących lokalizowanego obiektu, a nasz kreator wybierze dla Ciebie najlepsze rozwiązanie spośród standardowych urządzeń. Jeśli potrzebujesz sprzętu z większą ilością funkcjonalności, wybierz z menu „Urządzenia” i sprawdź, które z nich będzie dla Ciebie najlepsze. Możesz również skontaktować się z nami! Przeanalizujemy Twoją sytuację i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb.

5. Czy mogę odebrać i zamontować urządzenie w siedzibie firmy?

Zapraszamy! Nasze biuro znajduje się w Świdniku przy ulicy Cichej 13. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Jeśli chcesz abyśmy zamontowali urządzenie skontaktuj się z nami wcześniej - zarezerwujemy czas dla Ciebie. Na miejscu służymy też pomocą i doradztwem w zakresie oferowanych przez nas urządzeń GPS.

6. Czy podane na stronie ceny podlegają negocjacji?

Cenniki na stronie mają charakter poglądowy i dotyczą większości standardowych rozwiązań. Jeśli jesteś zainteresowany większą ilością lokalizatorów, potrzebujesz nietypowych rozwiązań lub po prostu wahasz się przed zakupem - skontaktuj się z nami i negocjuj warunki.

7. Co się stanie, jeśli nie wykupiłem roamingu, a lokalizator znajdzie się poza granicami kraju?

Wówczas wszystkie dane trafią do pamięci Twojego urządzenia i zostaną przesłane do serwera, kiedy ponownie znajdzie się ono w zasięgu preferowanej sieci. W tym momencie zyskasz też podgląd tych danych w systemie zlokalizujmnie.pl. Jeśli pojawi się sytuacja alarmowa, a urządzenie znajduje się za granicą, bez wykupionej usługi roamingu, zlokalizujemy je dla Ciebie jednorazowo za dodatkową opłatą

8. Jakie parametry mogą podlegać monitorowaniu? Jakie funkcjonalności są dostępne?

Wiele zależy od samego pojazdu oraz zamontowanych opcjonalnie czujników. Przykładowe parametry i funkcjonalności, które mogą podlegać kontroli:
- współrzędne geograficzne (prezentacja aktualnego położenia na mapie);
- temperatura;
- spalanie (odczyt z CAN/montaż sondy paliwowej);
- obroty silnika;
- identyfikacja kierowcy;
- podniesienie pługa;
- zamknięcie/otwarcie drzwi;
- przechyły/przeciążenia;
- przycisk alarmowy;
- wykrywanie początku i końca podróży;
- detekcja przekroczenia prędkości;
- detekcja urządzeń zakłócających;
- czujnik upadku (w przypadku lokalizatora osobistego).

Jeśli szukasz innych opcji-skontaktuj się z nami. Sprawdzimy dostępne narzędzia i przedstawimy Ci, jakie są możliwości.

9. Czy istnieje możliwość dodania kolejnych czujników zwiększających funkcjonalność zainstalowanego modułu?

Tak. Jeśli po jakimś czasie użytkowania stwierdzisz, że przydałaby Ci się np. sonda paliwowa skontaktuj się z nami, ustalimy szczegóły, dokonamy wyceny i zamontujemy sprzęt.

10. Jaka jest maksymalna liczba obiektów, które mogę monitorować?

Można monitorować nieograniczoną ilość obiektów.

11. Jaka jest częstotliwość wysyłania danych z urządzenia?

Urządzenia są wyposażone w inteligentne algorytmy przesyłu danych. W różnych warunkach częstotliwość komunikacji jest różna. Np. zazwyczaj nie ma potrzeby, aby pojazd w stanie spoczynku przesyłał dane zbyt często i lokalizator przechodzi w stan uśpienia.

12. Czy liczba użytkowników korzystających z systemu jest ograniczona?

Liczba użytkowników jest nieograniczona. Dane logowania do systemu możesz przekazać np. wspólnikowi czy małżonkowi. Osoba ta może korzystać z monitorowania w tym samym momencie, co Ty.

13. Czy mogę sam zainstalować urządzenie w pojeździe?

Tak. Niektóre z naszych urządzeń wystarczy jedynie umieścić w gnieździe OBD. Inne wymagają np. demontażu niektórych elementów pojazdu. W miarę możliwości udostępnimy dla Ciebie instrukcje montażu i doradzimy w zakresie instalacji.

14. Czy mogę generować i zapisywać raporty z platformy?

Tak. Nie musisz obawiać się też o to, że stracisz „starsze” dane - nie ma ograniczeń czasowych do wygenerowania raportu, więc zawsze masz pod ręką informacje np. sprzed roku. Wygenerowane tabele możesz zapisać do pliku i przesłać np. mailem.

15. Gdzie możecie przeprowadzić montaż lokalizatora?

Instalację możemy przeprowadzić w dowolnym miejscu. Zazwyczaj montaż odbywa się u klienta lub w siedzibie firmy. W przypadku, gdy operację trzeba przeprowadzić w innym miejscu jak np. stacja benzynowa czy parking zrobimy to dla Ciebie!

16. Do czego służy osobisty lokalizator GPS?

Osobisty lokalizator GPS ma szeroką gamę zastosowań. Za jego pośrednictwem możemy zadbać o bezpieczeństwo osób starszych (wbudowany czujnik upadku), dzieci, pracowników, zwierząt. Sprzęt ten może też być nieocenioną pomocą dla turystów, którzy wybierają się na wyprawę lub osób biorących udział w eventach sportowych. Zastosowań jest naprawdę wiele!

17. Czego potrzebuję, aby korzystać z lokalizacji GPS?

Od możliwości korzystania z lokalizacji GPS dzielą Cię tylko 4 kroki! Pierwszy to zakup zestawu do lokalizacji, drugi - aktywowanie usługi przez Internet, trzeci – instalacja urządzenia, czwarty – zalogowanie się do systemu. W tym momencie masz już podgląd do interesujących Cię danych!

18. Zmieniam pojazd, co mogę zrobić z zamontowanym lokalizatorem?

Urządzenie nie jest na trwałe przypisane do danego pojazdu. Bez przeszkód możesz zamontować lokalizator w innym samochodzie lub zlecić to nam.

19. Czy aby korzystać z systemu lokalizacji muszę instalować dodatkowe oprogramowanie?

Nie. Aby cieszyć się wszystkimi funkcjonalnościami systemu zlokalizujmnie.pl wystarczy Ci przeglądarka internetowa w komputerze, smartfonie lub tablecie.

20. Czy istnieje możliwość rozróżniania kierowców korzystających z jednego pojazdu?

Tak. Większość lokalizatorów posiada możliwość podłączenia urządzeń rozszerzających ich funkcjonalność. Jednym z nich jest system identyfikacji kierowców opierający się na pastylkach iButton.

21. Ile czasu trwa instalacja lokalizatora w pojeździe?

Czas instalacji uzależniony jest od wielu czynników. Głównym z nich jest rodzaj pojazdu. Zdarzają się sytuacje, w których musimy dokonać demontażu niektórych elementów pojazdu, co wpływa na wydłużenie czasu instalacji. Zależy on również od wybranych przez klienta dodatkowych czujników i urządzeń. Zazwyczaj instalacja samego lokalizatora w standardowym pojeździe trwa ok 1h.